Skitdag

Idag har de inte varit mycket som varit kul. Sovit skitdåligt eftersom andreas suttit och förbannat sig över sitt spel hela natten.
När vi ätit frukost gick vi till Ingrid och fick jättegod lunch. tack så mycket.
Sen var de meningen att vi skulle ta bussen till frida och arvid. På lördagar går ju bussen bara varje halvtimma så vi fick stå och vänta en stund. sen var bussen dessutom 10 min sen. När bussfan väl kommer är den redan full med barnvagnar. vi får alltså snällt vänta till nästa buss.  Nej tack.
Gick in till en trött sambo och skulle fråga om jag fick låna bilen. Han som nyss gått och lagt sig låg och yrade en massa och tillslut var de världens bråk.
De hela slutade med att stackars frida och arvid fått sitta och vänta på oss helt i onödan och slösa halva dan på de. Så med dåligt samvete ovanpå de andra gjorde ju att man kände sig ännu mer som om världen skulle gå under.

Frida: För att dämpa mitt dåliga samvete hoppas jag få bjuda på lunch/fika nån dag.

Resten av dagen har vi inte gjort särskilt mycket. Andreas gick och la sig för ett tag sen och jag och skrutten har mest gått och filosoferat här hemma.
Fick i allafall ett trevligt samtal från min lillebror. Bestämdes att han ska komma och hälsa på på onsdag:)

Kommentarer
Postat av: Acca

usch då vännen lät inte som någon bra dag! men varför tog du inte bilen då....andreas skulle väl ändå bara sova....ne nu ska vi se lite wallander innan de är dags å sova....men verkar ta tid så kanske ska sova ist. ses å hörs! kram kram saknar er!

2009-07-25 @ 23:25:15
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Anrik

Ja acca, det kan man undra.



När man har haft en dålig natt så är det guld värt med lite sömn.

2009-07-26 @ 19:57:28
Postat av: sparriz

Acca: Var ju meningen att jag skulle ta bilen. men vill ju fråga först eftersom de inte är min. och då började andreas bara yra en massa konstigt och blev irriterad då jag inte fatta vad han surra om.

2009-07-27 @ 09:50:23
Postat av: Anonym

Nejdu, låna ut bilen till nå fruntimmer där går gränsen, speciellt med tanke på att hon skall ha ungen i den.. bara gud vet vad som kan hända då.

2009-08-07 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0