Dagens planering

Om en timme ska jag och skrutten få skjuts ut till skallböle för att umgås med min moster och morbror. Sen kommer andreas och hämtar bara mig för att åka på bersåkerstravet. Vi ska dit och äta med Maria och Niclas. Ska bli jättekul att träffa dom igen.
Vet inte riktigt hur andreas ska orka med den här dan. Han kom hem från stockholm sent i natt och satte sig sen och spelade. Han sov bara två timmar innan han gav sig iväg ut till stallet för att köra häst.  jaja.

Ska ha min nya tröja på mig idag. Tror de är första gången jag använder ett beige plagg. Sen så är de dessutom en häst på! Jag som inte är så  förtjust i hästar..  Men den är väldigt fin. 

De är lustigt vilken packnoja man har. Tror alltid man glömt nåt och packar alldeles för mycket jämt. Trots att nelly bara ska vara borta halva dan så har jag ändå en full väska och två kassar. och mer lär de nog bli innan vi ska iväg.


Kommentarer
Postat av: Acca

hehe hur gick de med all packning och orkade andreas med sig? :) kicki och göran barnvakt åt nelly då eller är hon hos farmor och farfar? kram kram

2009-07-23 @ 19:54:22
URL: http://acccca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag hittat rätt, jag hade sparat konstgt när jag la till din blogg i favoriter, fråga inte hur jag lyckades haha. Tack för ikväll! syns på söndag, och så får vi hålla tummarna för att det blir finväder... =D

Kram Kram maria

2009-07-23 @ 22:31:21
URL: http://mariahellqvist.bloggspace.se
Postat av: Vill se, vill se

Visa en bild på den nya tröjan!:)

2009-07-25 @ 16:38:59
Postat av: sparriz

Kicki fick vara barnvakt:) Andreas var pigg och sällskaplig och packningen fick vi med oss:)



Maria: teknikens under. jag är sämst på sånt jag med.



Får se om jag orkar lägga ut bild på tröjan nån gång i framtiden;)

2009-07-25 @ 19:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0