Borta bra men hemma bäst

Förra fredagen och lördagen var vi hos min moster kristina. Min kusin had köpt en hakklapp till Nelly. Min moster är modo freak. Jag är inte så förtjust i hockey så den får stanna hemma hos dom:)
 

Jag tro att dom samlar på bilar. Tror de var 14 bilar där som mest.
Husvagnen där bakom tillhör mamma och pappa som också var dr på besök.

 

De var enormt varmt så nelly fick ta flera bad. Här matar hon morfar med vattenmelon.
 

Sen förra söndagen fick jag följa med på 10 års kalas hos andreas kusinbarn. Mycket trevligt. Nelly verkar trivas hur bra som helst.
 

Grattis på födelsedagen!
 

Nelly kryper nu för fullt och ställer sig upp mot saker. stora tjejen!
 

I måndags åkte vi till sollefteå. Har haft en superbra vecka där. fått träffa Linda och becka. supertrevligt verkligen! Becka har även hjälpt mig att bleka håret. tack gumman!
Morbror Niklas spelar för Nelly. Nelly älskar när morbror spelar gitarr.
 

En hel del badning blev de såklart.
 

Sen så var jag ju duktig att tvätta bilen också. så här blänkande fin var den ett par minuter :P


Nya bilstolen hjälpe pappa till att sätta in också.  eller ja de var typ han som gjorde allt och jag tittade på. tack snälla pappa. Och tack snälla mamma och mormor för god mat!

Nu är vi i allafall tillbaka i sundsvall. Skönt att vara hemma även om vi haft de jättebra hos mamma och pappa.
I morgon blir de till och handla mat när kylskåpet är rätt tomt.

Kommentarer
Postat av: Anrik

Ser ut som det skulle varit trevligare och billigare om man stannat hemma i svedala :)

2009-07-04 @ 09:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0