Utmaning

Jag hittade den här utmaningen hos Frida:

Fyra tvprogram jag brukar se:

*  Hells kitchen
* Unga mödrar
* 2½ män
* Du är vad du äter

Fyra saker jag gjorde i går:
* Var på babymassage
* Tog en promenad
* Lagade middag
* Surrade med svärmor

Fyra som står på min önskelista:
* Större boende
* Bubbelbadkar
* Prinsessklänning till Nelly
* Nya skor

Fyra saker jag avskyr:
* Pölsa
* Lever
* Morotssoppa
* Bruna bönor

Fyra saker jag tycker om att göra:
* Umgås med Familjen
* Handarbeta
* Promenera
* Äta

Fyra saker jag åt i går:
* Gröt
* Banan
* Macka
* Köttgryta

Fyra namn jag skulle kunna tänka mig att döpa ett barn till (förutom det/dem jag redan har)
* Kevin
* Maja
* Myra
* Anton

Fyra jobb jag skulle vilja ha: (Lönen är 25.000:- på samtliga du än väljer)
* Förskolelärare
* Syslöjdslärare
* Badvakt
* Hemmafru

Fyra snabbmatsställen jag gillar:
* Biteline
* Sibylla
*
*

Fyra personer som jag ringer eller sms:ar nästan varje dag:
* Mamma
* Andreas
*
*
 
Fyra bloggar jag utmanar:
Utmanar alla som läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: Liza



Är Andreas singel eller är ni ihop?



Han verkar vara så himla söt , har han nån msn ??

2009-03-01 @ 04:20:52
Postat av: Sparriz

Andreas och jag har varit tillsammans ca 3,5 år och han har nyligen blivit pappa till vår söta Nelly.

Så nej han är inte singel och du kan inte få hans msn :)

Och ja, han är världens sötaste kille och bara min ;-)

2009-03-01 @ 08:10:16
Postat av: Rivka

Det är bra Ewwe! Håll hårt i han!

Kram på dig och lillan!

2009-03-01 @ 22:26:28
URL: http://rivka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0