Vad skulle man göra utan vänner?

Har haft en toppendag idag:) I morse såg jag att de var massor med snö och insåg att jag skulle behöva en spade för att inte bli insnöad. Så jag messade acca och hörde om vi skulle ta en sväng i birsta.

Kikade runt och fixade lite presenter och fikade. Lite besvärligt med av och påstigning på bussen så de var tur jag hade sällskap så vi kunde hjälpas åt:)

När vi hade ätit middag hemma så gick vi hem till acca och janne. Dom bjöd på jättegott fika och trevligt sällskap:)
Sen fick jag med en jättefin almanacka som dom tydligen inte behövde. tack snälla:)

Nu håller skruttan på att somna och jag njutar av att vila en stund:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0