Sollefteå

Nu är jag och skruttan i sollefteå. Igår fyllde min pappa år! Grattis till världens bästa pappa! :) Både han och jag blev firad på kvällen när mormor och morfar kom.

Jag fick en superfin matta som mormor vävt!! rosa, blå och vit :D Fick även en jättesöt tomte och 500kr. Tack snälla mormor och morfar!

Jag har även hunnit med att köpa en julklapp och ta svininfluensasprutan. Jag är väl ingen som gillar sprutor direkt.. men tänkte väl att de skulle nog gå bra. 
Så fort jag fick sprutan i armen blev jag alldeles blek, eller vitfläckig som han som tog sprutan sa. Egentligen så skulle man gå ut i väntrummet och sitta 10 min men jag fick inte gå nånstans på 20 min. Men de var väl lika bra de så man inte gick och svimmade nånstans.

När jag väl blev utsläppt efter lite tjat om att jag hade annat att göra så åkte jag och handlade lite åt mamma. På vägen hem började de stickas och brännas över hela kroppen. ONT!!! Och armen var bortdomnad sen länge. Inte ett dugg kul.
kastade mig på soffan när jag kom hem och somnade nog på 3 sek. Sov en liten stund och sen var de ganska bra.
Har fortfarande grymt ont i armen och bak på ryggen. men de lär väl gå över de med. Nu är de gjort i allafall. inga mer sprutor för min del.

Idag har nelly fått åkt pulka (vi har faktiskt snö här!!). Hon tyckte de var jättekul.

Ikväll kommer josefin på besök.
i morgon ska jag träffa patricia.
torsdag så ska jag få träffa linda, bebismagen och hennes mamma:)

Åker troligtvis till sundsvall igen på söndag.

Nä nu blev de fööööör mycket text. och inga bilder   tyvärr.  ska samla ork till de;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men fy så otäckt med sprutan. Tur att det gick bra. Jag ska också föröska ta mig iväg o ta den. Molly har tagit första sprutan... har Nelly tagit ngn?



Måste ju även skriva Grattis i efterskott! :-) //Sandra & Molly

2009-12-09 @ 09:39:11
URL: http://sandraomolly.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0