Hemma!

Jätteskönt att vara hemma även om vi haft de toppen i sollefteå. Tack för massa god mat och rolig vecka! vi ses på fredag igen:)

Tack snälla Andreas för utlåning av bilen:)

Har plockat lite och bara myst med skrutten sen vi kom hem. märks att hon tycker de är skönt att vara hemma. Hon har precis somnat så jag ska ta och gå igenom all min post som supersnälla anna carin har tagit in åt mig under veckan.
Ska äta massa goda nötter som mamma och kicki lämnat efter sig också:) tack tack.




Kommentarer
Postat av: 'Frida

Åhh !

Du är hemma !

:)



Jag saknar dej :(

Jag jobbar Tisdag, men på Onsdag jobbar CH..

Ska vi hitta på något på Onsdag? (jag är gipsfri då!)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2009-12-13 @ 21:33:17
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0