fulltecknad dag:)

I morse vaknade Nelly kl 06.. nej tack sa jag. hon fick komma till min säng sen sov vi 2 timmar till.
Åkte till andreas lägenhet och lämnade post och tog några sista prylar.

Gick tåg på ica med barnvagn och kundvagn och handlade mat:)
Kastade in maten hemma och gick hem till acca. acca hade gjort jättegott fika! tack:) Filip var go och glad som vanligt.

Bakade maränger, chokladcrisp och nån myska chokladgrej till:)
Har satt ihop nellys minibord och stolar som hon älskar.

Sen så har vi haft rebecka och gustav på besök. Fick även av dom goda lussebullar:) Sen hade rebecka stickat världens finaste tomtedräkt till nelly!!! (bilder kommer sen). Helt otroligt vilket jobb hon gjort! Tack så jätte jätte mycket!!

I morgon ska jag vara barnvakt till filip:) jätteskoj! acca kommer och fikar sen när hon varit på möte. Ingrid ska komma och umgås och hjälpa mig lite med dom små bus när acca är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0