fantastisk födelsedag:)

Har haft en jättebra födelsedag idag:) Hela familjen och många släktingar har varit här idag. Även becka med lillebror tittade in en sväng och grattade mig.

I morse fick jag presenter av mamma, pappa och lillebror. Fick en superfin grön damsugare och en brödrost av mamma och pappa. Och så fick jag en hammare och ett set med skruvmejslar av lillebror.

Sedan kom Ingrid och Kjell på besök. Hade ju redan fått en för tidig födelsedagspresent förut. 1000kr att göra vad jag vill med. Men ändå så fick jag en fin blomma och hemlagad senap av Ingrid och av kjell fick jag hans borrmaskin och en ny sats med borrar.

Liten stund senare kom rebecka som hade följe med sin lillebror. Av henne fick jag nån slags handvärmare och en hemvirkad rosa sjal! Helt underbart fin!!

Efter dom så kom kicki och gänget med mera paket. presentkort på en blommäffär och massa smått och gott i en fin korg. lite doftljus, choklad, kaffe, värmeljushållare, handuk mm.

Därefter kom bitten, storebror och jessica. Av bitten fick jag en bakvåg. Av Jonas och jessica fick jag en julduk, en prinsessmatta och jättefina ljus.

Fick en överaskning senare på kvällen då accas pojkvän janne kom in med en present från dom. En alladin ask :D

Tack så jättemycket för alla jättefina presenter! och så himla kul att få träffa alla och umgås!
Mamma gjorde även jättegod mat idag:D tack tack:)

nu blir de snart sova. i morgon är de dags för packning och åka till sollefteå!
massa kramar till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0