Selånger!

Trodde att jag skulle säga som alla andra när jag kom hem från selånger att de bara är samma skit varje år och att detta var sista året.
Visst var de samma saker som alltid. Men nu första året man gick med nelly så var de jättekul att få titta på saker åt henne. Sen så tycker jag att de är lite vitsen med marknad att de är lite samma saker varje år:)
Vår älskling köpte massa fina saker till oss idag.

Jag fick en jättefin väska trots att han vet att jag har miljoner hemma ;)
 

Förra året när jag gick med nelly i magen sa jag att vi måste köpa en prinsesskänning nästa år. så de har vi nu gjort. Hon kommer bli hur söt som helst i den här.
 

Andreas valde tre tröjor och jag en. gissa vilken jag valt ;)


Sen köpte vi tunbrödchips som är hur gott som helst. Korv, munkar och nån flug och getingdödarpenna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0