Samlarmässa i hudiksvall

Igår åkte vi och lämnade vår söta skrutt hos min moster kristina och åkte sen vidare till hudiksvall för att gå på samlarmässa.
Förra året krävdes de lite övertalning innan jag bestämde mig för att följa med. Dels så var jag höggravid och sen lät de väl inte superkul heller.
Men i år så såg jag verkligen fram emot att få följa med. Tycker de är jättekul att gå runt och kolla på gamla fina saker. Är väldigt mycket gamla smycken, porslin och fina vaser som är intressant för mig:)

Dom här fina träfigurerna som man kan hänga på väggen köpte vi till skrutten när hon får ett eget rum framöver.
 

Sen alldeles innan vi skulle åka hem bestämde vi oss för att gå ett halft varv till bara för att. Då fick vi syn på den här fina för bara 200kr. Jag hade en liknande mindre när jag var yngre. Tycker den är hur fin som helst.
 

skrutten anlände sovandes hem till oss sen på kvällen. Hon verkade ha haft en jättebra dag hos kicki och göran som haft besök av görans föräldrar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0