Kommunhuset och krabbätning

Idag tog jag och skrutten en promenad på stan för att göra lite ärenden. Kom då på att vi kunde hälsa på moster kristina på kommunhuset och äta lunch där.
Väl där hade jag tur och stötte på chefen. Är ju snart dags att söka jobb igen. Städa är väl inte de roligaste man vet, men de är nog störst chans att få nånting alls.

Sen när vi kom hem så gick vi upp till nellys farmor och farfar och lämnade henne där medans vi lånade deras bil för att åka och storhandla. Andreas bil är på verkstan för att åtgärda lackskadan sen vi blev påbackad.

När vi kom tillbaka blev vi bjuden på krabbor och kräftor. Jättegott!  och en supergod rabarberpaj till efterätt.
Vi fick med oss massa goda krabbklor och torsk som kjell fångat i norge. Tack snälla:)

Nelly verkar supernöjd över dagen. Hon har surrat loss farmor och farfars öron tror jag :) Full fart hela dan innan hon stupade i säng.


I morgon kommer min bror Niklas som ska sova över en natt:) trevligt.


Kommentarer
Postat av: Acca

jasså varit på jobbet å hälsa på...skojjigt...fast snart tycker jag nog inte de är så skoj längre då jag måste gå dit varje vecka snart:( men skulle ni inte fixa skadan på bilen då när vi skulle till kicki? fast de var väl då hon inte skulle va hemma...lär väl få höra de då jag börjar jobba att vi inte hälsat på som vi lovat....fast jag har egetnligen inte lovat nått...bara sagt att de kan vi nog göra...men de är ju så svårt att pricka in så de ska passa alla..vad vill du hitta på på tisdag då? birsta eller komma hem till oss....kan jag fixa nån lunch eller så?!?eller ska vi träffas senare så de blir fika?!?! tänkte på lunch å sömn för bebisarna:) kram kram

2009-08-20 @ 09:35:16
URL: http://acccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0