Bebisträff

I morse var båda jag och nelly rastlös så vi drog ner på stan för att göra några småärenden. Messade frida som var snäll och kastade sig ur pyjamasen för att komma och hålla oss sällskap. Dom var lika charmiga som vanligt och nelly blev överlycklig att se dom.
Blev en fika sen drog vi upp till jennie för bebisträff. Var så länge sen man träffade alla nu. Kändes väldigt konstigt att vissa "bebisar" gick och alla blivit så stora.
Vi hann precis hem innan regnet började ösa ner. Blev en kycklingsallad med cous cous till middag:)

Jag har även hunnit packa inför tjejmilen idag. Kändes så kul att packa när jag har en sån himla fin rosa resväska som jag fått av min älskling.
På fredag morgon tar jag tåget med min moster till stockholm. ska bli jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0