Vårmässan

Igår kom moster och morbror och hämtade upp mig och skrutten för en tur till vårmässan. Eftersom Göran lånat ut sin bil till sonen så hade han fått låna jobbarbilen, en taxibuss :) Suveränt då man inte ens behövde vika ihop vagnen.

Från vänster: Göran, moster Kristina och Kusin Robert
 

Jag och skrutten hittade direkt nåt som vi gillade. En väldigt stor badbalja. Tro om man få plats med den på balkongen?
 

Nelly hittade också en liten stuga som hon ville flytta in i:)
 

Till lunch blev de en kräftrulle till mig och äpple kanelpuré till skruttan. De andra köpte en väldigt löjlig hamburgare som såg ut som helge.
 

Efter mässan åkte vi hem till kusin Robert där även siri och hasse var (görans föräldrar). Där fick vi goda vofflor och massa fika:)
 

De var första gången jag var och kikade hur Robert bodde. Väldigt fin lägenhet var de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0