Trevlig resa!

Idag åker Nellys farmor och farfar iväg till Prag. Nellys farmor fyller nämligen 60 år den 7:e april så dom tänkte hålla sig borta då:) Jag hoppas ni får de jättetrevligt där!

Jag har blivit helt återställd nu förutom ett tappat kilo. men de ska jag nog kunna ordna nu när de snart är påsk och man ska äta massa god mat och godis.
Har redan plockat fram de lilla påskpynt jag har här hemma och går också och funderar på vad jag kan klä ut nelly med.
Hon kommer bli supersöt som påskkärrning.
 

 

Den här jättefina ljusstaken fick vi av Ingrid och Kjell förra året.
 

Sen så har jag sytt några hönor... :)

Kommentarer
Postat av: Kickuran

Hoppas du mår bätre nu. Du får inte gå ner i vikt nåt. Då kunde du ju gömma dej bakom flaggstången. Sen vill Kick se Nelly i ett påskägg.. Hälsa Andreas ock.

2009-04-03 @ 20:15:17
Postat av: sparriz

Jag äter för fullt så de ska nog lösa sig med vikten;) Jag sa till andreas sist vi var på affären att de var synd dom inte hade så stort ägg så nelly skulle få plats:) hade varit sött. kram

2009-04-03 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0